Cennik i opisy pakietów

Wybierz pakiet, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Nie podpisujemy długoterminowych umów. Możesz zrezygnować w każdym momencie.

Możesz za darmo skorzystać z naszych pełnych usług przez pierwsze 7 dni. Po tym okresie Twoja karta zostanie obciążona opłatą za pierwszy miesiąc obsługi.

Możesz zrezygnować bez ponoszenia żadnych kosztów podczas pierwszych 7 dni okresu próbnego.

Płatność pobierana jest z góry za każdy miesiąc.

wirtualna sekretarka - pakiet start

Pakiet START

290 zł netto/miesiąc

80 minut rozmów w pakiecie

Odbieranie połączeń i tworzenie notatek

Przekazywanie połączeń

Szczegóły rozmów w czasie rzeczywistym - panel klienta

Kolejna minuta - 4,4 zł netto

wirtualna sekretarka - pakiet standard

Pakiet STANDARD

490 zł netto/miesiąc

135 minut rozmów w pakiecie

Wszystko z pakietu START oraz:

Umawianie spotkań

Obsługa CRM

Zaawansowana poczta głosowa

Kolejna minuta - 4 zł netto

wirtualna sekretarka - pakiet premium

Pakiet PREMIUM

990 zł netto/miesiąc

275 minut rozmów w pakiecie

Wszystko z pakietu STANDARD oraz:

Połączenia wychodzące

Wysyłka SMS i e-mail

Zaawansowane przekierowywanie połączeń

Kolejna minuta - 3,6 zł netto

Co jest w standardzie?

Każdy pakiet zawiera:

Rozliczenie miesięczne - brak umów terminowych

Obsługa wszystkich połączeń przychodzących w dni robocze w godz. 9-17

Przygotowanie skryptu, zgodnie z którym odpowiadamy na zapytania

Ustawienie numeru do przekazywania połączeń

Możliwość przekroczenia zadeklarowanego wykorzystania minut - ustalany jest wtedy potrzebny pakiet minut na dany miesiąc - opłata pobierana z góry

Dostęp do panelu klienta z informacją o ilości oraz długości połączeń (przychodzących i wychodzących) w czasie rzeczywistym

Podsumowanie treści każdej rozmowy w formie pisemnej notatki

Nagranie automatycznej informacji o godzinach pracy i odtworzenie jej dla osób dzwoniących poza nimi

Ustawienie automatycznego przywitania z nazwą firmy oraz informacji o tym, aby pozostać na linii w celu uzyskania połącznenia

Niewykorzystane minuty z danego okresu nie przechodzą na kolejny oraz nie są refundowane

Oddzwanianie w rzadkich sytuacjach, kiedy nie zdążymy odebrać

Możliwość podpisania umowy o poufności i powierzenia przetwarzania danych osobowych zgodnej z RODO

Odbieranie połączeń również w języku angielskim

Możliwość nagrywania i odsłuchiwania połączeń, za zgodą rozmówcy

Co wchodzi w skład poszczególnych usług?

Odbieranie i przekazywanie wiadomości

W przypadku, gdy rozmówca chce się z Tobą skontaktować lub zostawić wiadomość - zapisujemy jej treść i przesyłamy do Ciebie e-mailem bezpośrednio po zakończeniu rozmowy.

Przekazywanie połączeń

Jeśli rozmówca chce koniecznie z Tobą porozmawiać - możemy przekazać jego połączenie na Twój telefon.

Podsumowania rozmów w czasie rzeczywistym

Po każdej zakończonej rozmowie tworzymy notatkę, do której masz wgląd. Jeśli jest wymagana Twoja uwaga - możemy Ci przesyłać wiadomość e-mail.

Koszt kolejnej minuty

Jeśli przekroczysz ilość minut w pakiecie w danym miesiącu - możemy dalej odbierać Twoje połączenia. Dodatkowe minuty pracy są liczone według stawki podanej w pakiecie.

Umawianie spotkań

Poprzez dostarczony przez Ciebie kalendarz, możemy umawiać Twoje spotkania/terminy realizacji usług/konsultacji z klientami.

Obsługa CRM

Za pomocą dostarczonego przez Ciebie systemu CRM (wraz z instrukcją) możemy uzupełniać dane kontaktujących się osób/firm.

Zaawansowana poczta głosowa

Dla osób dzwoniących po godzinach pracy lub w weekend, nagrywamy informację głosową z możliwością zostawienia nagranej wiadomości. Wiadomości są przez nas odsłuchiwane następnego dnia roboczego, notatki z nich zapisywane są w podsumowaniu.

Połączenia wychodzące

Możemy wykonywać także w Twoim imieniu połączenia wychodzące lub oddzwaniać.

Wysyłka SMS i e-mail

Możemy wysyłać do osób dzwoniących SMS-y oraz e-maile. Np. w sytuacji, kiedy osoba dzwoniąca prosi o przesłanie szczegółów lub Twojej oferty.

Zaawansowane przekierowywanie połączeń

Możemy przekierowywać połączenia do różnych osób w Twojej firmie w zależności od celu rozmowy.