O nas

W przeszłości mieliśmy ten sam problem, który dotyka wielu przedsiębiorców.

Zaczynaliśmy od prowadzenia małego biznesu w innej branży. Nie mając do dyspozycji dużych środków, wykonywaliśmy wiele rzeczy osobiście.

Jednym z tych obowiązków było odbieranie telefonów. Prowadząc małą firmę - szczególnie na początku jej działalności - nie mogliśmy pozwolić sobie na zatrudnienie sekretarki - był to za duży koszt.

Z drugiej strony nie mogliśmy też pozwolić na to, żeby potencjalny klient nie mógł się do nas dodzwonić.

Doprowadziło to do sytuacji, gdzie po paru miesiącach prowadzenia działalności 1-2 godziny dziennie były poświęcane na odbieranie telefonu firmowego. Równocześnie chcieliśmy się skupić na rozwijaniu firmy, co ciągle dzwoniący telefon bardzo utrudniał.

Doszło do sytuacji, gdzie natłok pracy nie pozwalał nam na odebranie niektórych połączeń. Traciliśmy potencjalnych klientów i ważne leady.

Wtedy pojawił się pomysł na usługę wirtualnego sekretariatu.

Rozwiązanie realnego problemu

Zdecydowaliśmy się stworzyć livedesk z tego samego powodu, z którego powstaje wiele firm - aby rozwiązać istniejący problem i pomóc innym przedsiębiorcom.

W naszym przypadku chcieliśmy zaoferować wysokiej jakości usługę dobrze wyszkolonej wirtualnej recepcjonistki, która z uśmiechem i wysoką kulturą osobistą zajmie się odbieraniem telefonu firmowego za ułamek kwoty, jaką kosztuje zatrudnienie sekretarki w firmie na pełny etat.

Wysoka jakość

Bazując na własnych doświadczeniach, wiedzieliśmy, że podstawą obsługi telefonicznej jest kultura, profesjonalizm i wiedza o działalności firmy.

Chcemy oferować usługę, w ramach której poznamy Twój biznes tak, abyśmy byli w stanie pomóc i udzielić merytorycznych informacji osobom dzwoniącym do Ciebie.

Dzięki wypracowanym rozwiązaniom masz do dyspozycji zespół kilku zaufanych recepcjonistek, które zawsze będą w stanie Cię dobrze obsłużyć.

Nasze wartości i priorytety

Zadowolenie z każdej interakcji z członkami naszego zespołu

Poznanie biznesów naszych klientów

Pełne zadowolenie naszych klientów

Ciągłe ulepszanie jakości usług

Wyciąganie wniosków z każdej nowej sytuacji

Ciągłe ulepszanie procedur

Nasza misja

Chcemy pomóc właścicielom małych firm w odniesieniu sukcesu

Chcemy zwiększyć zadowolenie Twoich klientów z każdej interakcji telefonicznej

Chcemy mieć pewność, że przez nieodebranie telefonu nie ominęła Cię żadna szansa biznesowa

Chcemy sprawić, że będziesz miał więcej czasu

Chcemy, abyś pracował w lepszym nastroju i skupieniu