Do kogo skierowana jest usługa wirtualnej asystentki?
Zaufaj naszemu doświadczonemu zespołowi i wydeleguj część swoich zadań.
Poświęć czas na to, w czym się specjalizujesz.
Czasochłonne czynności pozostaw nam.
Nawiąż z nami współpracę w 3 prostych krokach:
Wybierz pasujący do Ciebie pakiet.
Wypełnij podstawowe informacje potrzebne do rozpoczęcia współpracy.
Ustal z nami szczegóły współpracy.
Gotowe! Od teraz będziemy wykonywać zadania, które nam zlecasz.
Możesz zakupić pakiet bezpośrednio na naszej stronie.
Nie podpisujemy długoterminowych umów - możesz zrezygnować w każdym momencie.
Wirtualna asystentka - w czym może Ci pomóc?
Pisma, dokumenty, umowy
Tworzenie, redagowanie, organizacja dokumentów firmowych, wypełnianie wniosków. Przygotowywanie umów dla pracowników/podwykonawców.
Umawianie spotkań
Ustalenie szczegółów spotkania z klientem, potwierdzenie go. Organizacja spotkania większego grona osób/konferencji.
Faktury, płatności
Wysyłka faktur, przypomnień o płatnościach, miękka windykacja.
Research
Przygotowanie zestawień, ofert, informacji, wyszukiwanie usługodawców, specjalistów, podwykonawców.
Rekrutacja
Przygotowanie i wystawienie ogłoszeń o pracę, analiza CV. Przeprowadzenie rozmów rekrutacyjnych online, udostępnienie nagrań i wyników rekrutacji.
Profile social media
Regularne przygotowywanie i publikacja postów na profile social media.
Aktualizacja strony internetowej
Aktualizacja informacji na stronie internetowej, publikacja aktualności.

Cennik usług
Pakiet START
390 zł netto/miesiąc
6h miesięcznie
Pakiet STANDARD
730 zł netto/miesiąc
12h miesięcznie
Pakiet PREMIUM
1140 zł netto/miesiąc
20h miesięcznie